Zamknij

Regulamin konkursu pt. "Moja pamiątka rodzinna"



Konkurs pt. „Moja pamiątka rodzinna”
(regulamin)
§ 1. ORGANIZATOR KONKURSU
Organizatorem konkursu pt. „Moja pamiątka rodzinna”, zwanego dalej „Konkursem” jest Muzeum im. Oskara Kolberga w Przysusze, Oddział Muzeum Wsi Radomskiej w Radomiu, 26-400 Przysucha, Al. Jana Pawła II nr 11, Tel. fax. 48 675 22 48
§ 2. CELE KONKURSU
Celem Konkursu jest: pobudzenie zainteresowań historią własnej rodziny, pielęgnowanie tradycji, budowanie więzi międzypokoleniowych; kształtowanie wartości estetycznych i umiejętności posługiwania się różnymi środkami wypowiedzi artystycznej; poznanie pracy Muzeum - zasad gromadzenia i dokumentowania obiektów muzealnych.
§ 3. UCZESTNICY KONKURSU
Konkurs adresowany jest do uczniów gimnazjów i szkól podstawowych klas IV-VI.
§ 4. ZAŁOŻENIA ORGANIZACYJNE
1. W konkursie mogą brać udział uczniowie, którzy uczestniczyli w lekcji muzealnej na temat „Tajemnice muzealnych zbiorów”, realizowanej w Muzeum im. Oskara Kolberga w Przysusze.
2. Warunkiem uczestnictwa jest dostarczenie do siedziby Organizatora samodzielnie wykonanej pracy opisującej przedmiot uznany za pamiątkę rodzinną (np. dokument, zdjęcie, przedmiot materialny, który znajduje się w domu od dawna, jest pamiątką po przodkach, stanowi ważny element rodzinnej historii).
3. Forma pracy:
- przedstawienie przedmiotu techniką plastyczną (rysowanie, malowanie, fotografia), opis formalny (wymiary, materiał, czas wykonania, pochodzenie), uzasadnienie (historia przedmiotu i związanych z nim zdarzeń rodzinnych).
- przyjmujemy prace o formacie nie większym niż A4, o maksymalnej objętości 3 stron.
- każda ze szkół może przesłać najwyżej 20 prac (każdy z uczniów składa tylko 1 pracę).
- każda praca powinna być opatrzona kartą informacyjną zawierającą następujące dane autora: imię i nazwisko; adres, kontakt telefoniczny i adres mailowy szkoły/placówki, klasa; imię i nazwisko opiekuna
4. Prace nadesłane na konkurs nie będą zwracane.
5. Prace uczestników konkursu mogą być wykorzystane przez Muzeum im. Oskara Kolberga w Przysusze do działalności merytorycznej i publikacji.

6. Osoby nadsyłające prace konkursowe wyrażają zgodę na przetwarzanie przez organizatorów swoich danych osobowych (umieszczenie imiennych wyników na stronie internetowej organizatora)/zgoda opiekuna prawnego.

7. Regulamin konkursu jest dostępny na stronie internetowej www.muzeum-radom.pl.

8. Wyniki Konkursu dostępne będą na stronie internetowej muzeum-radom.pl, laureaci będą zawiadomieni telefonicznie.

9. Udział w konkursie jest bezpłatny.

§ 5. NAGRODY I KATEGORIE KONKURSU

1. Nagrody w Konkursie przyznawane są w dwóch kategoriach wiekowych:

I szkoły podstawowe

II gimnazja

2. W każdej kategorii przewidziane jest I, II i III miejsce oraz wyróżnienia.
3. Prace oceniać będzie Komisja konkursowa powołana przez organizatora.

4. Prace konkursowe oceniane będą według następujących kryteriów:

walory merytoryczne i edukacyjne – 70%;
walory estetyczne, plastyczne – 30%;

Przyjmuje się, że 1% = 1 pkt i tak zostanie przeliczona liczba punktów w każdym kryterium. Za najlepszą uznana zostanie praca konkursowa, która uzyska łącznie najwyższą liczbę w rankingu punktowym.

§ 6. HARMONOGRAM KONKURSU


1. Prace należy składać w siedzibie Muzeum Oskara Kolberga w Przysusze, w terminie od 15 do 20 maja 2010 roku.
2. Rozstrzygnięcie konkursu i przyznanie nagród przez Kapitułę przewidziane jest w terminie do 30 maja 2010 roku.
3. Uroczyste ogłoszenie wyników Konkursu nastąpi w ustalonym terminie i zostanie połączone z wręczeniem laureatom nagród i okolicznościowych dyplomów.

4. Wyniki i spis prac zgłoszonych zostaną opublikowane na stronach internetowych Muzeum: www.muzeum-radom.pl.

§ 7. KONTAKT
1. Wszelkie dodatkowe informacje można uzyskać w Muzeum im. Oskara Kolberga w Przysusze, tel. 48 6752248, muzeumok@muzeum-radom.pl
2. Osobami uprawnionymi do kontaktu z uczestnikami konkursu są: Agnieszka Zarychta-Wójcicka, Maria Madej-Sompolska

Regionalny Program Operacyjny Województwa Mazowieckiego 2014-2020

×

Drogi Użytkowniku!

Administratorem Twoich danych jest Muzeum Wsi Radomskiej z siedzibą przy ulicy Szydłowieckiej 30 w Radomiu, zarejestrowanym w Rejestrze Instytucji Kultury prowadzonym przez Samorząd Województwa Mazowieckiego pod numerem RIK/21/99 NIP 796-007-85-07.   Nasz e-mail to  muzeumwsi@muzeum-radom.pl, a numer telefonu 48 332 92 81. Z Inspektorem Ochrony Danych (IOD) skontaktujesz się mailem iod@rodo-radom.pl

Co do zasady Twoje dane zbieramy wyłącznie w celach związanych ze statutowymi zadaniami MUZEUM. Przetwarzamy Twoje dane zgodnie z prawem: w przypadku gdy przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na nas jako administratorze, wykonania umowy oraz gdy przetwarzanie jest niezbędne do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym. Zawsze prosimy Cię o podanie tylko takiego zakresu danych, jaki jest niezbędny do realizacji naszych celów:

gromadzenie zabytków w statutowo określonym zakresie; katalogowanie i naukowe opracowywanie zgromadzonych zbiorów; przechowywanie gromadzonych zabytków, w warunkach zapewniających im właściwy stan zachowania i bezpieczeństwo, oraz magazynowanie ich w sposób dostępny do celów naukowych; zabezpieczanie i konserwację zbiorów oraz, w miarę możliwości, zabezpieczanie zabytków archeologicznych nieruchomych oraz innych nieruchomych obiektów kultury materialnej i przyrody; urządzanie wystaw stałych i czasowych; organizowanie badań i ekspedycji naukowych, w tym archeologicznych; prowadzenie działalności edukacyjnej; popieranie i prowadzenie działalności artystycznej i upowszechniającej kulturę; udostępnianie zbiorów do celów edukacyjnych i naukowych; zapewnianie właściwych warunków zwiedzania oraz korzystania ze zbiorów i zgromadzonych informacji; prowadzenie działalności wydawniczej, prowadzenie strony www, w tym zakresie serwisów, które poprawiają jakość naszej pracy i poziom oferowanych usług.  

W trosce o bezpieczeństwo zasobów Muzeum informujemy Cię, że będziemy monitorować siedzibę Muzeum z poszanowaniem Twojej ochrony do prywatności. W tym wypadku będziemy działać w oparciu o przepisy prawa i w celu wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym.

Nie będziemy przekazywać Twoich danych poza Polskę, ale możemy udostępnić je podmiotom, które wspierają nas wypełnianiu naszych zadań. Działamy w tym przypadku w celu wypełnienia obowiązków prawnych, które na nas spoczywają oraz w związku z wykonaniem zadań realizowanych w interesie publicznym.

Twoje dane będziemy przetwarzać w oparciu o przepisy prawa obowiązujące w naszym kraju, tak długo, jak przetwarzanie jest  niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na nas jako administratorze; także w związku z realizacją zadań publicznych oraz do momentu ustania przetwarzania w celach planowania związanego z organizacją funkcjonowania Muzeum.

Przysługuje Ci prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania oraz, w zależności od podstawy przetwarzania danych osobowych, także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania oraz prawo do ich przenoszenia i usunięcia.

Jeżeli przetwarzanie danych odbywa się na podstawie zgody, masz prawo do cofnięcia tej zgody w dowolnym momencie, jednak bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Przysługuje Ci również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, gdy uznasz, że przetwarzanie Twoich danych osobowych narusza przepisy prawa.

Podanie danych osobowych jest obligatoryjne w oparciu o przepisy prawa; w pozostałym zakresie dobrowolne, ale odmowa ich podania może uniemożliwić podjęcie współpracy, realizację umowy czy usługi.

Szczegółowe zasady ochrony Twojej prywatności znajdują się w naszej Polityce Prywatności i Polityce Cookies.

Administrator Danych Osobowych .