Zamknij

Procedury przetargowe wyłonią firmy uczestniczące w inwestycji

W ostatnich tygodniach w naszym muzeum odbywają się przetargi, które maja na celu wyłonienie firm, które będą uczestniczyć w realizacji II etapu naszego programu inwestycyjnego współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Program ten pozwoli na montaż na terenie radomskiego skansenu kolejnych obiektów zabytkowych z których kilka nie miało do tej pory odpowiednika w naszym muzeum. Chodzi przede wszystkim o dwa młyny wodne, które w pełni wyposażone, ulokowane w malowniczych zakątkach skansenu, staną się zapewne jedną z jego głównych atrakcji. To samo można powiedzieć o traku z Molend. Małe wiejskie tartaki były do tej pory mało znane szerokiej publiczności. Ciekawe rozwiązania technologiczne, pomysłowość rozwiązań na pewno zainteresują wielu zwiedzających. Dla muzealników dużym wyzwaniem będzie również montaż zagrody z Solca. Ta położona niegdyś nieopodal brzegów Wisły, XIX wieczna zagroda, której budynki układają się w kształt okólnika już wkrótce stanie w pobliżu rzeki Kosówki przepływającej przez nasz skansen.
Ogłoszono znaczącą część przetargów. Część z nich jest już zakończona. Dokonano wyboru inwestora zastępczego naszej inwestycji, koordynatora i nadzoru księgowego projektu, a także nadzoru konserwatorskiego inwestycji. Zakończył się także przetarg dotyczący pełnienia nadzoru autorskiego inwestycji (obiektów zabytkowych). W maju dobiegną końca procedury, które wyłonią firmy budowlane. Przetarg ten jest tak skonstruowany, że podzielono go na dwie części. Jedno postepowanie wyłoni wykonawcę obiektów, które wzbogacą infrastrukturę muzealną (pracownia konserwatorska, amfiteatr), natomiast drugie postepowanie wskaże wykonawcę obiektów zabytkowych. Ogłoszono również przetarg, który wyłoni firmę pełniącą nadzór autorski przy budowie nowych obiektów infrastruktury radomskiego skansenu.

Andrzej Żytnicki

Regionalny Program Operacyjny Województwa Mazowieckiego 2014-2020

×

Drogi Użytkowniku!

Administratorem Twoich danych jest Muzeum Wsi Radomskiej z siedzibą przy ulicy Szydłowieckiej 30 w Radomiu, zarejestrowanym w Rejestrze Instytucji Kultury prowadzonym przez Samorząd Województwa Mazowieckiego pod numerem RIK/21/99 NIP 796-007-85-07.   Nasz e-mail to  muzeumwsi@muzeum-radom.pl, a numer telefonu 48 332 92 81. Z Inspektorem Ochrony Danych (IOD) skontaktujesz się mailem iod@rodo-radom.pl

Co do zasady Twoje dane zbieramy wyłącznie w celach związanych ze statutowymi zadaniami MUZEUM. Przetwarzamy Twoje dane zgodnie z prawem: w przypadku gdy przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na nas jako administratorze, wykonania umowy oraz gdy przetwarzanie jest niezbędne do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym. Zawsze prosimy Cię o podanie tylko takiego zakresu danych, jaki jest niezbędny do realizacji naszych celów:

gromadzenie zabytków w statutowo określonym zakresie; katalogowanie i naukowe opracowywanie zgromadzonych zbiorów; przechowywanie gromadzonych zabytków, w warunkach zapewniających im właściwy stan zachowania i bezpieczeństwo, oraz magazynowanie ich w sposób dostępny do celów naukowych; zabezpieczanie i konserwację zbiorów oraz, w miarę możliwości, zabezpieczanie zabytków archeologicznych nieruchomych oraz innych nieruchomych obiektów kultury materialnej i przyrody; urządzanie wystaw stałych i czasowych; organizowanie badań i ekspedycji naukowych, w tym archeologicznych; prowadzenie działalności edukacyjnej; popieranie i prowadzenie działalności artystycznej i upowszechniającej kulturę; udostępnianie zbiorów do celów edukacyjnych i naukowych; zapewnianie właściwych warunków zwiedzania oraz korzystania ze zbiorów i zgromadzonych informacji; prowadzenie działalności wydawniczej, prowadzenie strony www, w tym zakresie serwisów, które poprawiają jakość naszej pracy i poziom oferowanych usług.  

W trosce o bezpieczeństwo zasobów Muzeum informujemy Cię, że będziemy monitorować siedzibę Muzeum z poszanowaniem Twojej ochrony do prywatności. W tym wypadku będziemy działać w oparciu o przepisy prawa i w celu wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym.

Nie będziemy przekazywać Twoich danych poza Polskę, ale możemy udostępnić je podmiotom, które wspierają nas wypełnianiu naszych zadań. Działamy w tym przypadku w celu wypełnienia obowiązków prawnych, które na nas spoczywają oraz w związku z wykonaniem zadań realizowanych w interesie publicznym.

Twoje dane będziemy przetwarzać w oparciu o przepisy prawa obowiązujące w naszym kraju, tak długo, jak przetwarzanie jest  niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na nas jako administratorze; także w związku z realizacją zadań publicznych oraz do momentu ustania przetwarzania w celach planowania związanego z organizacją funkcjonowania Muzeum.

Przysługuje Ci prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania oraz, w zależności od podstawy przetwarzania danych osobowych, także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania oraz prawo do ich przenoszenia i usunięcia.

Jeżeli przetwarzanie danych odbywa się na podstawie zgody, masz prawo do cofnięcia tej zgody w dowolnym momencie, jednak bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Przysługuje Ci również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, gdy uznasz, że przetwarzanie Twoich danych osobowych narusza przepisy prawa.

Podanie danych osobowych jest obligatoryjne w oparciu o przepisy prawa; w pozostałym zakresie dobrowolne, ale odmowa ich podania może uniemożliwić podjęcie współpracy, realizację umowy czy usługi.

Szczegółowe zasady ochrony Twojej prywatności znajdują się w naszej Polityce Prywatności i Polityce Cookies.

Administrator Danych Osobowych .