Zamknij

Regulamin Przeglądu Piosenki Religijnej, 7 czerwca 2012 roku

Organizator przeglądu:
Muzeum Wsi Radomskiej
Dział Oświatowy Muzeum Wsi Radomskiej
ul. Szydłowiecka 30, 26 – 600 Radom
tel. (0 48) 332 92 81; fax. (0 48) 332 92 81
Adresaci przeglądu:
Do udziału w konkursie zapraszamy amatorów, wystąpić mogą: zespoły wokalne, wokalno-instrumentalne, grupy śpiewacze, chóry, schole, soliści.
Termin przeglądu:
Termin dostarczenia zgłoszeń 1.06.2012 roku
Cele przeglądu:
1.promowanie i propagowanie piosenki religijnej
2.inspiracja młodych talentów do poszukiwań artystycznych w dziedzinie, poezji, muzyki i religii
3.konfrontacja dokonań twórczych
Regulamin przeglądu
1.Organizowany przez Muzeum przegląd jest imprezą otwartą i mogą do niego przystąpić amatorzy (soliści lub zespoły), a także profesjonaliści.
2.Wykonawca (solista lub zespół) przygotowuje utwory związane tematycznie z motywem przeglądu, które zaprezentuje podczas koncertu.
Czas trwania prezentacji do 20 minut.
3.Uczestnicy mogą korzystać z nagrania własnego podkładu muzycznego lub akompaniamentu muzycznego.
4.Płyty z nagranym podkładem musza zostać dostarczone do dnia
4 czerwca 2012 roku.
5.Dane techniczne:
- podkład muzyczny musi być na płycie CD
- płyta musi być opisana: wykonawca, tytuły piosenek, czas trwania piosenek
- uczestnicy mogą korzystać z akompaniamentu na żywo po uprzednich konsultacjach z organizatorem.
6. Występy uczestników oceniać będzie Jury, powołane przez organizatora.
7. Jury przyzna nagrody rzeczowe za I, II i III miejsce w swoim wyborze będzie się kierować następującymi kryteriami: dobór repertuaru, wykonanie, ogólny wyraz artystyczny.
Organizacja przeglądu
1. Uczestnicy dostarczają karty zgłoszeniowe osobiście lub przesyłają na adres muzeumwsi@muzeum-radom.pl lub na adres Muzeum Wsi Radomskiej.
2. Organizatorzy zapewniają uczestnikom miejsce występu i nagłośnienie.

3. Informacje na temat przeglądu można uzyskać w Dziale Oświatowym Muzeum Wsi Radomskiej pod numerem telefonu 48 332 92 81

×

Drogi Użytkowniku!

Administratorem Twoich danych jest Muzeum Wsi Radomskiej z siedzibą przy ulicy Szydłowieckiej 30 w Radomiu, zarejestrowanym w Rejestrze Instytucji Kultury prowadzonym przez Samorząd Województwa Mazowieckiego pod numerem RIK/21/99 NIP 796-007-85-07.   Nasz e-mail to  muzeumwsi@muzeum-radom.pl, a numer telefonu 48 332 92 81. Z Inspektorem Ochrony Danych (IOD) skontaktujesz się mailem iod@rodo-radom.pl

Co do zasady Twoje dane zbieramy wyłącznie w celach związanych ze statutowymi zadaniami MUZEUM. Przetwarzamy Twoje dane zgodnie z prawem: w przypadku gdy przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na nas jako administratorze, wykonania umowy oraz gdy przetwarzanie jest niezbędne do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym. Zawsze prosimy Cię o podanie tylko takiego zakresu danych, jaki jest niezbędny do realizacji naszych celów:

gromadzenie zabytków w statutowo określonym zakresie; katalogowanie i naukowe opracowywanie zgromadzonych zbiorów; przechowywanie gromadzonych zabytków, w warunkach zapewniających im właściwy stan zachowania i bezpieczeństwo, oraz magazynowanie ich w sposób dostępny do celów naukowych; zabezpieczanie i konserwację zbiorów oraz, w miarę możliwości, zabezpieczanie zabytków archeologicznych nieruchomych oraz innych nieruchomych obiektów kultury materialnej i przyrody; urządzanie wystaw stałych i czasowych; organizowanie badań i ekspedycji naukowych, w tym archeologicznych; prowadzenie działalności edukacyjnej; popieranie i prowadzenie działalności artystycznej i upowszechniającej kulturę; udostępnianie zbiorów do celów edukacyjnych i naukowych; zapewnianie właściwych warunków zwiedzania oraz korzystania ze zbiorów i zgromadzonych informacji; prowadzenie działalności wydawniczej, prowadzenie strony www, w tym zakresie serwisów, które poprawiają jakość naszej pracy i poziom oferowanych usług.  

W trosce o bezpieczeństwo zasobów Muzeum informujemy Cię, że będziemy monitorować siedzibę Muzeum z poszanowaniem Twojej ochrony do prywatności. W tym wypadku będziemy działać w oparciu o przepisy prawa i w celu wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym.

Nie będziemy przekazywać Twoich danych poza Polskę, ale możemy udostępnić je podmiotom, które wspierają nas wypełnianiu naszych zadań. Działamy w tym przypadku w celu wypełnienia obowiązków prawnych, które na nas spoczywają oraz w związku z wykonaniem zadań realizowanych w interesie publicznym.

Twoje dane będziemy przetwarzać w oparciu o przepisy prawa obowiązujące w naszym kraju, tak długo, jak przetwarzanie jest  niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na nas jako administratorze; także w związku z realizacją zadań publicznych oraz do momentu ustania przetwarzania w celach planowania związanego z organizacją funkcjonowania Muzeum.

Przysługuje Ci prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania oraz, w zależności od podstawy przetwarzania danych osobowych, także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania oraz prawo do ich przenoszenia i usunięcia.

Jeżeli przetwarzanie danych odbywa się na podstawie zgody, masz prawo do cofnięcia tej zgody w dowolnym momencie, jednak bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Przysługuje Ci również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, gdy uznasz, że przetwarzanie Twoich danych osobowych narusza przepisy prawa.

Podanie danych osobowych jest obligatoryjne w oparciu o przepisy prawa; w pozostałym zakresie dobrowolne, ale odmowa ich podania może uniemożliwić podjęcie współpracy, realizację umowy czy usługi.

Szczegółowe zasady ochrony Twojej prywatności znajdują się w naszej Polityce Prywatności i Polityce Cookies.

Administrator Danych Osobowych .